בס"ד

אודות רואי החשבון שלכם

The financiers are calculating personal taxes for their customers.

רואי החשבון שלנו בחושן פיננסי הם עטורי ניסיון של בין 15 ל 30 שנות וותק!
רואי החשבון שלנו מנהלי מחלקת ביקורת ודוחות כספיים לפטורים, מורשים, חברות ועמותות. רואי החשבון של חושן פיננסי משלבים רמת שירות גבוהה, זריזות ועשייה יוצאת דופן עם רוח צעירה. מטפלים בכל הנושאים הקשורים לניהול תקין, קידום אישורים, הגשות תמיכה וקרנות, דוחות מקורות ושימושים וכן בקשות במרכבה למשרדי הממשלה.

רואי החשבון של חושן פיננסי בוגרי תואר ראשון בהצטיינות! בכלכלה וחשבונאות מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, התמחו בפירמת ראיית החשבון זיו האפט. הם החלו את דרכם בתחום כמנהלי כספים ולאחר מכן עבדו כרואה חשבון במשרד רואי חשבון והתמחו בביקורות עבור חברות פרטיות ועוסקים פטורים ומורשים. לפני כשמונע שנים החליטו רואי החשבון של חושן פיננסי לצאת לדרך עצמאית כל אחד בדרכו ופתחו משרד לראיית חשבון, בו הקו המנחה הוא, לדברהם, ״להתייחס לכל לקוח במלוא כובד הראש, כאילו מדובר בבית עסק שלנו.״

רואי החשבון של חושן פיננסי מציעים שירותי ראיית חשבון עבור עוסקים מורשים וחברות פרטיות, קטנות ובינוניות. החל משירותי ביצוע ביקורת לדוחות כספיים, ביקורות לחברות קטנות וגדולות, ייצוג מול רשויות המס, והגשת דוחות שנתיים למס הכנסה, דרך תכנון מס לניצול מקסימלי של הטבות מס והצהרות הון עבור עוסקים פטורים ומורשים ועד להפקת דוחות אישיים לבעלי השליטה בחברה – רואי החשבון של חושן פיננסי מנוסים בכל תחומי הענף, עד לרמת הפרטים הקטנים, ובקיאים בכל החידושים האחרונים.

לראוי החשבון של חושן פיננסי ניסיון רב במתן שירותי ראיית חשבון עבור חברות תעשייתיות ומסחריות. משרדנו מעניק ליווי ותמיכה מקצועיים למחלקת הנהלת החשבונות בחברה וייעוץ בכל הנוגע לניהול מלאים, לצד שירותי ניהול כספים וחשבות – הפקת דוחות ניהוליים, ניהול תזרים מזומנים, תקשורת שוטפת מול הבנק. למעשה, משרדנו מציע שירותי חשבות שכר במיקור חוץ, עבור חברות שאינן מעוניינות בהעסקת חשב במשרה מלאה.

הייחודיות של משרדינו בראשות עמרי תרייסר וברשות רואי החשבון של חושן פיננסי טמון בעובדה שהמשרד מקפיד על יחס אישי לכל לקוח בניגוד למשרדים אחרים בתחום, אין כזה דבר שלקוח יחפש מענה, ויעבור מפקידה לפקידה, או יתבקש להשאיר הודעה וימתין יומיים עד שיחזרו אליו, המשרד שם דגש!!! על שירות וזמינות ללקוח.

נ.ב
מבחינה מקצועית, חשוב שרואה החשבון יהיה חבר לשכת רואי החשבון בישראל ומעודכן מקצועית, וזאת משום שבישראל מתרחשות רפורמות כלכליות ושינויים בחוקי המס באופן תכוף. אורן עצמו הינו חבר בוועדת הקשר של לשכת רואי החשבון עם מס הכנסה ובוועדת הקשר של הלשכה עם מע”מ. עוד נושא שחשוב לתת עליו את הדעת כאשר בוחרים רואה חשבון, הינו היחס האישי שמעניק איש המקצוע ללקוחותיו (תמיד ניתן לבקש המלצות מלקוחות קיימים!), אם אין כימיה בין רואה החשבון ללקוח, זה פשוט לא יעבוד.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת ונשמח לסייע לכם ולכן בכל שאלה.

הצוות שלנו המסור שלנו ב- חושן פיננסי מורכב מעובדים מסורים ומקצועיים ובעלי וותק של שנים, עוברים הכשרה ייחודית המותאמת לצורכי הלקוח, חיים את החברה ושולטים במגוון פעילויות רחב בכל תחומי החשבונאות. מחלקת הנהלת החשבונות שלנו, כלכך ידועה באיכות התוצרים אשר היא מספקת, המבוקרים באופן שוטף על ידי רו"ח. השירות ניתן במשרדינו או במיקור חוץ במשרדי הלקוח, בהתאם לצרכי הלקוח והעסק, על ידי שימוש באמצעים מקוונים ומגוון רב של תוכנות / אפליקציות של הנהלת חשבונות מתקדמות.

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

להצעת מחיר !

אתם מוזמנים לשאול אותנו כל שאלה

כל זכויות היוצרים Ⓒ והקניין הרוחני המופיעים באתר זה לרבות התוכנה, בסיס הנתונים, הטקסטים, התיאורים, עיצוב האתר, הקבצים הגרפיים, התמונות, וכל חומר אחר הכלולים בו שמורים לחושן פיננסי. הנמצא בכתובת בית העסק - יגאל אלון 94 תל אביב, טלפון - 03-310-6142. אין להפיץ, לשכפל, להעתיק, למכור, לשדר, לפרסם, או לעשות כל שימוש מסחרי כלשהו בכל או בחלק מתכניו של האתר, כולל מוצרים, תמונות, גרפיקה, תיאורים, עיצוב וכל דבר אחר המוצג באתר. 2022.

תפריט נגישות